Kom je een toast uitbrengen op het nieuwe jaar? En gezellig praten met de leden van Studio? Partners zijn ook welkom!
Tijdens deze middag nemen we tevens afscheid van docent Wim Nuninga (van de maandagavond) en groeten we Ellen Zwart (was penningmeester) en Rob van Roon (oud-voorzitter en incidenteel docent) die naar de Betuwe zijn verhuisd.